מתלבט לגבי קורס אונליין

עמוד הבית פורומים פורום עיצוב גרפי מתלבט לגבי קורס אונליין

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #47672
    מתלבט לגבי קורס אונליין

    שלום , אני מעוניין לעשות קורס עיצוב גרפי על מנת לעבוד בתחום בעתיד
    אני מחפש להמקצע בכיוון של אילוסטרייטור,מאייר גרפי ו/או אנימטור גיים או מאייר/מעצב אפליקציות למובייל בגדול אני מעוניין לקחת את יכולות הציור שלי לכדיי מקצוע .

    אני מחפש לעשות קורס שיתן לי את הכלים הדרושים לזה שיהיה מקצועי וטוב שאני ארכוש את הידע בתוכנות חשובות ושאני אלמד בגדול על עיצוב 
    חשובה לי התעודה וחשוב גם ליצור תיק עבודות מכובד .

    אני שוקל קצת לעשות את הקורס במכללת סולו כי זה שזה באונליין כי מבחינת הכסף הרבה יותר נוח וגם מבחינת לימודים אנליין זה גם משהו שאהבתי אבל מדובר פה על העתיד שלי ורציתי לדעת אם זה נראה רציני שמישהו לומד במקום שמלמדים בו אונליין . אם מבחינת מקומות עבודה לא יעשו לי בעיות על זה שלמדתי אונליין . וכמה התעודה של האונליין יכולה להיות שווה משהו בשוק העבודה . והאם בשעה וחצי שיעור אחד על אחד עם מורה פרטי פעם בשבוע זה מספיק כי אני הבנתי לדוגמה ב6B שם הקורס הוא עשרה חודשים כמעט כמו מכללת סולו אבל רק שב6B לומדים 7 שעות פעם בשבוע ולא שעה וחצי .

    אני יכול להתאמץ ולעשות את זה במקום אחר ממש מוסד לימודי לדוגמת 6B האקר יו ועוד.. אבל כן מעניין אותי האונליין בסוו רק שיש לי את החששות האלה.. אשמח לעזרה עם עיניין השיקול הזה .

    #47673
    דעתי האישית

    אני לא למדתי במכללת סולו למדתי במסגרת אחרת בלימודים פרטיים כי לא היה לי זמן לעמוד מול השעות שמכללות מכתיבות אחרי הצהריים, בהחלט בלימודים אישיים מספיקים יותר חומר מאשר לימודים בקבוצה כי המורה לא צריך לעבור ולהסביר לתלמידים אחרים דברים שלא עובדים בתרגול. אני כבר פרילנסרית מעל 5 שנים בהייטק ואף אחד לא עיניין אותו איפה למדתי, מה שרוצים לראות זה רק תיק עבודות בלבד. בתעשיה הזאת יש מלא אנשים שאומרים שהם מעצבים ולכן מבקשים תיק עבודות תעודות לדעתי זה חרטא בתחום הזה. לא משנה איפה תבחר ללמוד תבקש לראות רק דוגמאות של עבודות של תלמידים והוכחות שהם משתלבים בתעשייה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך