עיצוב לוגו בזכרון יעקב

אומרים שהמוצר הוא זה שמוכר, מספרים לנו שהשירות הוא הדבר החשוב, למחיר בוודאי יש משמעות. אבל כמה פעמים בחיים שלכם קניתם מוצר רק בגלל שהלוגו שלו פשוט נמצא בכל מקום? אם אתם רוצים גם כן שיכירו את הלוגו שלכם, תרשו לנו להציג בפניכם מעצבי לוגו

התחום של עיצוב לוגו הופך יותר ויותר משמעותי בעולם העסקי בזכות העובדה שיותר ויותר מחקרים מגלים שצרכנים נשבים בקסמו של לוגו של מותג ומקשרים בין הלוגו לאיכות המוצר. כך למשל הלוגו של חברות כמו אפל, נייק,  IBM, פייסבוק ואחרים הפכו במהלך השנים לאייקונים של תרבות.

גרפיקאים מכירים בערכם של הלוגואים ומתוך עיצוב גרפי נוצר תחום שלם שעוסק ומתמחה בתחום של עיצוב לוגו לעסק כשהרעיון הבסיסי שלו הוא לעצב סמל שמבטא את רעיון החברה ומעביר את המסר שלה. בכך הם נותנים ללוגו תפקיד ומוצאים אותו לפועל. לוגו טוב הוא לוגו שמצליח להשאיר בלב ובראש הצרכנים את הרעיון שהחברה רוצה להעביר וגורם להם להזדהות איתה

קרא עוד
IZEROBOT

דקל 6 בנימינה

עיצוב אתרים

ז'בוטינסקי 55 זכרון יעקב

קליק

קיסריה 38900

סטודיו מיכל לגרפיקה

אלון התבור 21 קיסריה 38900

i-simple

ביאליק 18 זכרון יעקב 30900

i-simple לעיצוב ובניה של תבניות וורדפרס הוקמה בכדי לתת מענה למעצבים וללקוחות פרטיים שמחפשים לשלב את היתרונות של אתר המעוצב לפי רצונם וצרכיהם ואתר עם מערכת ניהול פשוטה,...

סטודיו אורי שטייגמן

שביל החלב 5 בנימינה 30500

סטודיו אורי שטייגמן נותן שרות בניית אתר וויקס ודפי נחיתה.שיפור וניהול אתרי וויקס.עיצוב ובניית דפים עסקיים לפייסבוק.עיצוב גרפי. איור לאינטרנט ולדפוס. תחומי התמחות: סטודיו...

שאלות ותשובות בתחום עיצוב לוגו

אנו זוג שמנסה להתחיל עסק של הופעות בחתונות. כמה יעלה עיצוב לוגו על ידי גרפיקאים?


התשובה מתייחסת לעלות עיצוב לוגו על ידי גרפיקאים בלבד, ללא עלויות הדפסה, יצירת כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, חולצות ושאר עזרי פרסום ומיתוג.

במילים אחרות, התוצר המוגמר במקרה זה יהיה קובץ תמונה ווירטואלי, אותו ניתן יהיה (בהמשך) לשלב בכל המוצרים הנ"ל. עיצוב לוגו, כולל פגישת יעוץ לתיאום ציפיות, יעלה בין 500 ל4800 שקלים. ההבדל הגדול במחיר נובע מהשוני בתעריפים של גרפיקאים שונים כתלות בביקוש, ניסיון, מורכבות העבודה וכו'.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

עיצוב לוגו - הפנים של כל חברה

עיצוב לוגו - הפנים של כל חברה

כמו שפנים מוכרת את האדם, כך הלוגו מוכר את המוצר, כשהוא חזק המוצר חזק, הציבור מזדהה איתו באופן טוטאלי אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני...