עיצוב לוגו בראש העין

אומרים שהמוצר הוא זה שמוכר, מספרים לנו שהשירות הוא הדבר החשוב, למחיר בוודאי יש משמעות. אבל כמה פעמים בחיים שלכם קניתם מוצר רק בגלל שהלוגו שלו פשוט נמצא בכל מקום? אם אתם רוצים גם כן שיכירו את הלוגו שלכם, תרשו לנו להציג בפניכם מעצבי לוגו

התחום של עיצוב לוגו הופך יותר ויותר משמעותי בעולם העסקי בזכות העובדה שיותר ויותר מחקרים מגלים שצרכנים נשבים בקסמו של לוגו של מותג ומקשרים בין הלוגו לאיכות המוצר. כך למשל הלוגו של חברות כמו אפל, נייק,  IBM, פייסבוק ואחרים הפכו במהלך השנים לאייקונים של תרבות.

גרפיקאים מכירים בערכם של הלוגואים ומתוך עיצוב גרפי נוצר תחום שלם שעוסק ומתמחה בתחום של עיצוב לוגו לעסק כשהרעיון הבסיסי שלו הוא לעצב סמל שמבטא את רעיון החברה ומעביר את המסר שלה. בכך הם נותנים ללוגו תפקיד ומוצאים אותו לפועל. לוגו טוב הוא לוגו שמצליח להשאיר בלב ובראש הצרכנים את הרעיון שהחברה רוצה להעביר וגורם להם להזדהות איתה

קרא עוד
עינת עיצוב גרפי

איילון 89 ראש העין 48612

אשואל ענבל

רש''י 57 ראש העין 48037

אמיר דורית

חוגלה 12 ראש העין 48551

פורת ניסים

כלנית 7 ראש העין 48581

פוטו קנבס

דרך הציונות 18 ראש העין 4854009

פוטו קנבס הינה חברה המתמחה בתחום הדפוס, עם למעלה מ60 שנות וותק וניסיון, המאמינה בשירות מקצועי ואיכותי.

בי ארט עיצוב גרפי

צה"ל 78 ראש העין

אנחנו סטודיו בי-ארט לעיצוב גרפי, ממוקמים בראש העין. אנחנו מתמחים בעיקר בעיצוב לוגו מקורי, וייחודי, בבניית מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתרי אינטנרט ודפי נחיתה, עיצוב גרפי...

פרופוזה בעמ

המלאכה 22 ראש העין 48091

שאלות ותשובות בתחום עיצוב לוגו

אנו זוג שמנסה להתחיל עסק של הופעות בחתונות. כמה יעלה עיצוב לוגו על ידי גרפיקאים?


התשובה מתייחסת לעלות עיצוב לוגו על ידי גרפיקאים בלבד, ללא עלויות הדפסה, יצירת כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, חולצות ושאר עזרי פרסום ומיתוג.

במילים אחרות, התוצר המוגמר במקרה זה יהיה קובץ תמונה ווירטואלי, אותו ניתן יהיה (בהמשך) לשלב בכל המוצרים הנ"ל. עיצוב לוגו, כולל פגישת יעוץ לתיאום ציפיות, יעלה בין 500 ל4800 שקלים. ההבדל הגדול במחיר נובע מהשוני בתעריפים של גרפיקאים שונים כתלות בביקוש, ניסיון, מורכבות העבודה וכו'.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

עיצוב לוגו - הפנים של כל חברה

עיצוב לוגו - הפנים של כל חברה

כמו שפנים מוכרת את האדם, כך הלוגו מוכר את המוצר, כשהוא חזק המוצר חזק, הציבור מזדהה איתו באופן טוטאלי אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני...