gdesigner.co.il

הכירו את מנהל הפורום שלנו - תומר טייבי


בואו להכיר תומר טייבי - הבעלים של משרד האינטראקטיב primatik והוא מנהל הפורום שלנו

מתי החלטת להיות גרפיקאי ומדוע?


אני לא גרפיקאי. אני בעלים של משרד אינטראקטיב primatik. אני מעסיק 4 מעצבים במשרד. אני עוסק בתחום העיצוב וההפקה באינטרנט משנת 2006. אני מאוד אוהב את התחום ומחובר לעשייה, אני אוהב לראות איך רעיון רוקם עור וגידים ונהפך לעסק משגשג. בעזרת כלים שיווקיים, אינטרנטיים ופרודוקטיביים.
 
איזו המלצה אתה יכול לתת לגרפיקאים צעירם בתחילת דרכם?

1.      תהיו שרויים בתוך העבודה כל הזמן, גם אם אתה עצמאי וכרגע אין לך עבודה תעבוד. כלומר, אחת הבעיות שאני רואה אצל עצמאים שהם אינם חיים את העבודה שלהם. אם קבעת לעצמך מספר שעות לעבודה אך לא נכנס לך פרויקט חדש תשווק, תלמד, תקרא מאמרים, תלך למפגשים, שיתופי פעולה ועוד.. (נראה לי שהבנתם את הכוונה).

2.      חשוב מאוד להתייעץ עם אנשיי שיווק / מקדמי אתרים כאשר אתם מעצבים אתר או מוצאים פלייר על מנת שלא רק שהתוצר יהיה יפה אלא יהיה יעיל ומניע לפעולה. וזאת משום שמעצב נמדד לא רק בעיצוב אלא בהמרה, (המרה: מכל אלא שראו את המודעה כמה יצאו קשר / רכשו את המוצר או השירות).

3.      ללמוד ללמוד ללמוד!!! אין יום שעובר ולא למדתם משהו חדש. לא משנה כמה זמן אתם בתחום, גם אם אתם וותיקים. תחום העיצוב והשיווק כל הזמן מתפתח, אם לא למדת משהו חדש אתה נשאר מאחור.

4.      "הסכמים ברורים חברויות ארוכות" שיהיה ברור מה הלקוח מקבל, בכמה שעות עבודה מדובר פחות או יותר, ומה בדיוק נדרש ממכם לעשות. זה יחסוך הרבה אי נעימות בהמשך.

 
איזו המלצה אתה נותן ללקוחות שלך לפני הפרויקט שלהם?

אפיון העסק: לעסקים בתחילת הדרך או בשלבי צמיחה יש בעיה באפיון נכון של העסק. לעיתים הם

  1. לא יודעים מה הם מוכרים
  2. לא יודעים איך לשווק
  3. לא מבינים מה המוצר שלהם (עסק פעיל כל הזמן משתנה, הוא משנה את המוצרים והשירותים שלו וחשוב שברגע ששינה את השירות ישנה גם את צורת השיווק, לא תמיד צריך לשנות אבל צריך לבחון זאת לפחות).
  4. מי הלקוח האידאלי שלהם.
לכן אפיון נכון חוסך לכם וללקוחות שלכם הרבה דם יזע ודמעות.

תאר בקצרה את תכנית העבודה שלך?

אני אפרט את תכנית העבודה לבניית אתר כך שיהיה לכם פחות או יותר רקע גלובלי עבור פרויקט בכלל ועבור החלק של העיצוב בפרט.
השלב הראשון  הוא אפיון עבור הלקוח והעסק. את שאלון אנו ממלאים ביחד במטרה להבין בדיוק מה הלקוח רוצה לעשות, איך הוא רוצה לשווק ומה הוא רוצה להיות.

השלב השני הוא עיצוב. לאחר שאפיינו את העסק, המוצר ושירות מגיע שלב העיצוב, אנו מעצבים את האתר הפלייר או כל צורת עיצוב שאנו אמורים לספק על פי אפיון ודרישות הלקוח. לאחר הסקיצה נדרש אישור בכתב של הלקוח, שזה החותמת להמשך העבודה. לאחר קבלת האישור האתר יוצא לדרך. אנו מתכנתים את דפי האתר ו/או דפי הנחיתה.

במקביל מבצעים מחקר מילות מפתח, על מנת לגלות מה המשתמשמחפש ברשת. לאחר סינון ובחירת מילות המפתח על ידי הלקוח, מתבצע תהליך של כתיבת תכנים על ידי גורמים חיצוניים או קבלת תכנים מהלקוח והטמעתם באתר בצורה שבה יתאימו לדרישות google. בסיום התהליך חובה לבצע מפגש או שיחה לשאול  איך היה התהליך ומהי שביעות הרצון מהדרך והתהליך.

וכמובן מכירת שירותים או מוצרים נוספים שיש לכם כגון:
  • תמיכה בשוטף עבור תשלום חודשי קבוע
  • עיצוב פייסבוק, פלייר כרטיס ביקור ועוד. חשוב שתמיד יהיה לכם שרשרת של שירותים ומוצרים בקנה שאפשר למכור ללקוח. לפני הפגישה תגיעו מוכנים עם השירות או המוצר הבא שאתם רוצים למכור לו. כמובן ובמידה והוא הלקוח המועדף עליכם. אל תמכרו את עצמכם בכל מחיר!
לסיכום ** קונה הוא קונה הוא קונה ** כלומר במידה ואתם מרוצים אחד מהשני, חובה להציע ללקוח שירות או מוצר להמשך, אם אין לכם זה הזמן לייצר.
 
עם אילו תוכנות אתה נוהג לעבוד ומדוע?

1.    פוטושופ: נועד עבורי לעיצוב אתרים ויצירת גרפיקות למיניהן.
2.      אילוסטרייטור: לעבודות וקטוריות /   klipartכלומר עיצוב לוגואים איורים וקטורים ועוד, כל מה שהוא וקטורי.

 
כיצד השינויים בעולם המחשב השפיעו על עבודתך.

          יעילות: ככול שתשתמשו בטכנולוגיות מתקדמות תחסכו זמן מיותר במנהלות ואיבוד נתונים, ולמה הכוונה?

  • העסק שלי עובד על שירות קבוע לעשרת לקוחות. בעבר הייתי מבזבז (ואני מדגיש מבזבז) יום וחצי להוצאת חשבוניות ללקוחות, לפני כשנה התחלתי לעבוד עם מערכת הוצאת חשבוניות וקבלות אוטומטית כך שרק בנושא זה חסכתי יום וחצי של עבודה.
     
  • הטכנולוגיה פותחת לכם שער אל מוצרים ושירותים חדשים. לדוגמה עד לפני כמה חודשים אף אחד לא דיבר על אינסטגרם והיום מדברים על קידום ב Instagram. כלומר, כל שני וחמישי יוצא מלך חדש, לפעמים הוא נשאר כמה חודשים ולפעמים מספר שנים כגון facebook. אבל כמו כל טכנולוגיה אחת לכמה שנים נכנס מלך חדש ולכן חשוב להיות עם יד על הדופק.
     
  • לסיכום ** עצם העובדה שתהיו מחוברים כל הזמן תייצר עבורכם רעיונות לשיווק מוצרים ושירותים עבור לקוחות, ובכללי תחסוך לכם זמן וכאבי ראש.
אילו שיפורים אתה חושב שיחולו בתחום בעתיד?

שתושיבו את הלקוח שלכם על כיסא, תחברו אותו לאלקטרודות, ותוכלו לראות את החזון העיצובי שלו ולשרטט יחד איתו את המוצר או השירות שהוא רואה בעיניי רוחו.

מה החלום שלך בתור גרפיקאי?

החלום שלי כבעל חברת אינטראקטיב היא "לגעת" בכמה שיותר נפשות ולהניע אותם לעשייה.
ככל שאני יעזור ליותר אנשים להגשים את החלום שלהם אני יגשים את החלום שלי.


האם תוכל לספר לנו בקצרה מה הן עלויות העסקתך

תלוי לאיזה פרויקט. צרו קשר smiley


Primatik, מנהל רותם-בר סטודיו, ומרצה בתחום. 
03-9041086 , גרוננגר 103, פתח תקווה



17/02/2015    המאמר עודכן בתאריך 11/07/2016    gdesigner.co.il
פורום עיצוב גרפי

© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר gdesigner.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


Copyright © 2019 gdesigner.co.il כל הזכויות שמורות
אתר גרפיקאים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום עיצוב גרפי
מחפשים גרפיקאי/ת מומלצת? בואו דברו איתנו
אנחנו עובדים עם גרפיקאים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!