gdesigner.co.il

עיצוב פוטושופ - מה שתוכנה אחת יכולה לעשות לאדם


לצד כל אותם שימושים חיוביים שניתן לעשות בפוטושופ, אחד השימושים שמצליחים לעורר הכי הרבה מחלוקות הוא 'הרזייתן' של דוגמניות בהפקות אופנה ועל שערי מגזינים.
כתוצאה מהויכוח התרבותי שנוצר, בשנת 2009 הועלתה הצעת חוק לאסור שימוש בפוטושופ לצורך הורדת היקפיהן של הדוגמניות

עיצוב פוטושופ

בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא, עיצוב פוטושופ נמצא מסביבנו בכל העת: במודעות, בפלייארים, באינטרנט ואפילו בכרטיסי הביקור.
גם אם אנחנו לא מצליחים לזהות שמדובר בפוטושופ, הרי שאנחנו בוודאי יודעים להעריך את האתסטיות והדיוק שבעבודה, ולא פעם זה גם מה שמניע אותנו אל עבר סגירת העסקה. בשל כך,
עיצוב פוטושופ הוא פקטור מאוד חשוב עבור בעל העסק.

במאמר הבא ננסה להבין כיצד בדיוק הסוגייה הזו תורמת לעסקים ונעניק דוגמאות לעיצובי פוטושופ מוצלחים.


מדוע אני צריך עיצוב פוטושופ?

קודם כל, דעו כי מדובר בשאלה לגיטימית. עיצוב פוטושופ ללא ספק מייקר את העלויות, ובנוסף הוא גם מאריך את זמני הייצור. במקום שנייצר כרטיס ביקור גנרי לדוגמא, באמצעות תוכנה בסיסית הנמצאת באתר, אין ספק שקבלת שירותים של גרפיקאים,
תוכנות פוטושופ ועיצובים מורכבים בוודאי יעכבו את התהליך. אלא שיש האומרים שכל עכבה היא לטובה, מה שנכון בהכרח לגבי עולם עיצוב הפוטושופ. הרי כל אחד יכול להתחבר לאתר ולייצר כרטיס ביקור או פלייאר בפורמט שבלוני ולא מעניין, אבל רק גרפיקאים מוכשרים באמת ידעו לייצר מוצר זהה בצורה שתקרוץ ללקוחות.

עיצוב פוטושופ לא רק משפר את האופן שבו העסק בוחר למתג את עצמו, אלא לא פעם הוא יכול להניע למכירה. ההיבט הויזואלי חשוב מאוד עבור הלקוחות, התרים אחר גירויים מהסוג הזה בכל העת, ולכן אם הבחירה תהיה בין כרטיס ביקור מעוצב ומסוגנן לבין כרטיס ביקור שבלוני ומשעמם, כמעט בכל המקרים הבחירה תעשה בכרטיס המעוצב יותר.

עיצוב פוטושופ יכול לשרת את העסק נאמנה כמעט בכל פן אפשרי, החל מעיצוב כרטיס הביקור למשל, אשר חשיבותו ידועה לכל ועד לעיצוב האתר עצמו, שהוא למעשה כרטיס הביקור הוירטואלי של העסק. לכן, הקצאת תקציבים לצורך הפן העיצובי הוא מאוד קריטי, ועל כן בעל עסק לקבוע מראש איזה סכום יוקצב לטובת פעילות זו.


כמה זה עולה?

עיצוב פוטושופ הוא אינו זול, על כך אין עוררין. המחיר שאתם משלמים מבטא שכר שעובר אל
גרפיקאים, תוכנות פוטושופ שבהן הם עושים שימוש וגם בין היתר עבור המוניטין שלהם במקצוע.  עם זאת, בראייה הכללית, אין ספק שזו השקעה שמחזירה את תמורתה, אף די במהירות יש לציין. עיצוב לוגו עבור העסק עולה בממוצע 350-450 ש"ח, עיצוב והדפסת מגנטים בכמות מוגדרת תעלה כ-500 ש"ח, עיצוב ניירת משרדית תעלה החל מ-200 ש"ח, עיצוב ובניית אתר תדמית יעלה בממוצע החל מ-3500 ש"ח, בעוד שעיצוב אתר סטנדרטי יעלה בממוצע החל מ-1500 ש"ח.

יש לשים לב כי תחום הגרפיקה הוא תחום פרוץ יחסית, דהיינו כל אחד יכול להציגו בתור מעצב גרפי הבקיא בתוכנות פוטושופ על אף שבפועל מידת המקצועיות שלו מוטלת בספק. על כן במצבים כאלה מומלץ להשקיע יותר ולבחור את המעצבים שמהווים את חוד החנית של עולם הגרפיקה בארץ, רק כך תובטח לכם עבודה איכותית ומסוגננת.


מי שמעוניין בכל זאת להוזיל עלויות, עשוי להזמין מאותו גרפיקאי יותר ממוצר אחד, כמו למשל ניירת משרדית וכרטיסי ביקור. בדרך כלל המחירים המשולבים הם זולים יותר מאשר הזמנת כל מוצר בנפרד

 



17/11/2013    המאמר עודכן בתאריך 17/11/2011    gdesigner.co.il
פורום עיצוב גרפי

© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר gdesigner.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


Copyright © 2018 gdesigner.co.il כל הזכויות שמורות
אתר גרפיקאים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום עיצוב גרפי
מחפשים גרפיקאי/ת מומלצת? בואו דברו איתנו
אנחנו עובדים עם גרפיקאים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!